Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Άρθρο από "Ανώνυμο Αναγνώστη".

 Παρακάτω σας παραθέτω όλο το άρθρο του/της φίλου/ης μας, χωρίς να αφαιρέσω τίποτα. Διαβάστε το, αξίζει!


Ήρθα παλαιότερα στο website σου όταν εψαχνα για δουλειά. Βρήκα πολύ ενδιαφέροντα τα links που εβαλες για τα γραφεία εργοδότησης και χαίρομαι που βρήκα μια δουλειά κι εγώ. Μεχρι να βρω δουλεια ειχα πραγματικα κουραστει ψαχνοντας δεξια και αριστερα. Θα ηθελα να πω σε οσους ψαχνουν δουλεια τα ακολουθα, τα οποια πέρασα καθως εκανα την αναζητηση μου:

  • -Προσεξετε τις εργασιες που βαζουν διαφοροι που δεν αναφέρουν το ονομα του εργοδοτη (μου ετυχε να στειλουν το βιογραφικό μου στον προηγούμενο μου εργοδοτη) η εταιρεία που το εκανε ηταν η GRSRecruitment.com . Επισης ζητουσα πληροφοριες για τις θεσεις που ειχαν στην ιστοσελιδα τους και δεν μου εδιναν, και τελικα καταλαβα οτι τις ειχαν εκει μονο και μονο για περνουν τα βιογραφικα μας.
  • -Εβαλα το βιογραφικό μου στο cyprusjobs.com και ολος ο κόσμος εχει προσβαση στα προσωπικα σου δεδομενα. Απο τότε αρχισα να πέρνω συνεχεια διαφιμιστικα emails-Εβαλα το βιογραφικό μου στο cyprusrecruiter.com και μολις είδα ότι ο σημερινος μου εργοδοτης έβαλε διαφήμηση μαζι τους και ειχε προσβαση σε ολα τα βιογραφικά, τοτε το διέγραψα για να μην με δει (δεν ξερω αν προλαβα).Το ιδιο συνεβηκε και σε καποιο φιλο μου στο jobincyprus.com αλλά ευτυχως που με προειδοποίησε και δεν επεσα και σε αυτη την παγιδα.
  • -Οι μονοι που μου συμπεριφερθηκαν ευπρεπως ήταν το mycvpro.com που με διαβεβαιωσαν οτι το βιογραφικο μου δεν μπορει να το δει κανεις και μου ερχεται μηνημα στο κινιτο και email γιανα επιτρεψω σε εργοδοτη προσβαση στο βιογραφικο μου. Εκει που νομιζα οτι ειχα ενα ωραιο βιογραφικό τελικά εκανα το ηλεκτρονικό τους (μου πηρε λιγη ωρα να το κανω) αλλα μου εμεινε για παντα.
  • -Επίσης το karieracy.com ήταν παρα πολύ καλοι μαζι μου και προθυμοι να με εξυπηρετησουν και να μου απαντήσουν αρκετες ερωτήσεις που ήθελα αλλα φενεται οτι ειναι πολυ μικρη εταιρεια.


Εψαξα λιγο το θεμα και μιλησα και με το γραφειο εργασιας για να τους πω το παραπονο μου. Το μονο που μπορουσαν να μου πουν ειναι οτι βρισκεται σε εξελιξη διαδικασια για τα παρανομα ιδιωτικα γραφεια ευρεσεως εργασιας και με παρεπεμψε στην ιστοσελιδα του υπουργειου για να δω ποιος εχει αδεια και να συνεργαζομαι μονο με αυτους. Η λιστα εχει παρα πολλα τετοια γραφεια και δυστυχως και καπια που ανεφερα πιο πανω. Δειτε την λιστα κι εσεις:

ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ελπιζω να μην σας κουρασα, αλλα πραγματικα ηθελα να δειτε την εμπειρια που περασα σε μια δυσκολη φαση της ζωής μου, και μονο εσεις μπορειτε να καταλαβετε.

Δεν ξερω ποσο σωστο ειναι που ανεφερα καποια websites αλλά ειμαι σιγουρος οτι με το name and shame καποια πραγματα μπορει να αλλαξουν σε αυτον το τοπο, που μέχρι και την ανεργια καποιοι την εκμεταλλευονται.

4 σχόλια:

  1. Εμείς σε ευχαριστούμε φίλε μου, και να είσαι σίγουρος ότι όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία της "αρπαχτής" και των δήθεν γραφείων που βασίζονται πάνω στην ανάγκη μας για δουλειά.

    Ελπίζω να προσφέρω κι εγώ κάποια κατάρτιση για την Κύπρο τουλάχιστον σε σημείο που να γλιτώνουμε από κάποιους από αυτούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά πολύ βοηθητικό το άρθρο σου.

    Για να φανταστείς είχα και γω interview με εταιρεία που σε βοηθά να βρεις δουλειά σε μια ώρα. Έτυχε να προλάβω να το διαβάσω το άρθρο σου πρώτα και ανακάλυψα ότι δεν υπάρχει καν αυτό το όνομα στην λίστα για αδεια λειτουργίας.

    Εννοείται ότι το ακύρωσα αμέσως, δεν υπάρχει καμία εμπιστοσύνη να συνεργαστώ με τέτοια εταιρεία.

    Ποιο είναι το όφελος αυτών των εταιρειών; Από που παίρνουν κέρδος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε τι βοήθεια προσφέρετε στην κοινωνία με όλα αυτά που γράφετε. Σας συγχαίρω για την ειλικρίνεια σας και την ποιότητα του λόγου σας.

    Να σας πω κι εγώ την δική μου εμπειρία.

    Είμαι ένας εργοδότης και βρέθηκα στην ιστοδελίδα www.workjobs.com.cy όπου είδα την διαφήμηση μου που έβαλα πριν λίγες μέρες στο www.mycvpro.com. Παραξενεύτηκα που χωρίς την έγκριση και συγκατάθεση μου είχαν βάλει τη διαφήμηση της θέσης εργασίας μου στην ιστοσελίδα τους όπου την αντέγραψαν απο το www.mycvpro.com.

    Έτσι απλά για να δείτε μέχρι που φθάνουν αυτοί που εκμεταλλεύονται όχι μόνο εσας που ψάχνετε δουλειά αλλά και εμάς που ψάχνουμε κόσμο για εργασία.

    Να σας πω και κάτι άλλο που καλό είναι να γνωρίζετε. Ξέρετε πόσο μας χρεώνουνε όλοι αυτοί που σας παίρνουν τα βιογραφικά σας και μας τα στέλνουν στο email μας? Απίθανο αλλά αληθινό 10% του ετήσιου σας μισθού. Την τελευταία πρόσληψη που είχα κάνει μέσω γνωστού γραφείου στη Λεμεσό, όπου ο μισθός ήταν 26,000 Ευρω το χρόνο, με χρέωσαν 2,600 Ευρω. Και τι εκαναν? Απλά μου προώθησαν το βιογραφικό κάποιου.

    Τουλάχιστον τώρα μπορώ να είμαι ευτυχής που τα έχω σταματήσει όλα και πρόσλαβα 2 άτομα απο το mycvpro με κόστος ούτε 5% απο ότι μας χρέωναν οι άλλοι. Μπράβο σε αυτούς που το δημιούργησαν γιατι πραγματικά ξέρουν και εμείς τι θέλουμε και οι υποψήφιοι τι θέλουν. Εγώ τους συστήνω πολύ πάντως γιατί είναι πραγματικά επαγγελματίες.

    Έτσι απλά για να γνωρίζετε, το 2011 είχα πληρώσει 5,000 Ευρώ για να προσλάβω 2 άτομα απο την επώνυμη εταιρία στη Λεμεσο. Με τέτοια κρίση δεν πρόκειται κανένας να πληρώνει τέτοια χρήματα, γιαυτό τα σταματησα όλα και άλλαξα γραφείο εργοδότησης.

    Δεν έχω κανενα λόγο ούτε να κάνω διαφήμηση ούτε να θήξω κανενα. Απλά κι εσείς πρέπει να ξέρετε και την άλλη πλευρά του νομίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.

    Σας καταλαβαίνουμε για αυτά που λέτε και σχολιάζετε, και αντιλαμβανόμαστε τους λόγους σας. Θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι το MYCVPRO δημιουργήθηκε με σκοπό να εξυπηρετήσει τις πραγματικές ανάγκες όλων των εμπλεκομένων στον τομέα της εργασίας και εργοδότησης.

    Οποιοσδήποτε θα ήθελε να επικοινωνήσει μαζί μας τα στοιχεία επικοινωνίας μας είναι στην ιστοσελίδα μας.

    Και πάλι σας ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!