Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Μιά νέα εβδομάδα, έφτασε στο τέλος της...(?!?!?)

Και μόνο από τον τίτλο θα έπρεπε να καταλαβαίνετε σε πόσο τρέξιμο βρίσκομαι αυτές τις ημέρες. Μόλις κατάλαβα ότι μπήκαμε στη νέα εβδομάδα και αυτό στο τέλος της. Δεν έχω χρόνο πλέον για τίποτα, όλα τα πράγματα γύρω μου διαλύονται και προσπαθώ να περισώσω ότι προλαβαίνω.

Οι εταιρείες κάνουν μείωση προσωπικού, κόβουν μισθούς και εξαφανίζουν τα διαφόρων ειδών δώρα.

Και μέσα σε όλα, καλούμαστε όλοι μας πλέον να δουλεύουμε περισσότερες ώρες, για να παίρνουμε τα ίδια ή και λιγότερα λεφτά.

Δύσκολα τα πράγματα παλικάρια, και δυστυχώς δε βλέπω φως στο τούνελ, και δεν ξέρω εάν υπάρχει και φως εν τέλει.

Να ζητήσω συγνώμη για την ψιλοεξαφάνισή μου τις τελευταίες ημέρες, έχω πιεστεί πάρα πολύ χρονικά, αλλά ευελπιστώ ότι από εβδομάδα θα είμαι και πάλι κοντά σας συχνότερα.

Προς το παρόν σας έχω αναρτήσει 1 Φιλελεύθερος (Καριέρα) και ένα Πολίτη που και οι δύο μαζί έχουν σύνολο περί τις 9 σελίδες αγγελίες.

Καλή σας μέρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο που θα αφήσετε παρακαλώ να έχει σχέση με τη φύση και σκοπό του blog και να μην έχει σκοπό απλώς να σπείρει διχόνοια και λοιπά ζιζάνια. Σε αυτήν την περίπτωση -απλώς θα διαγράφεται!